پيام تسليت
شورای ايالت هسن آلمان نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان شورای ايالت هسن آلمان نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان

به مجلس موسسان نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان

 

از نام دهها عضو نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان در ايالت هسن آلمان مراتب اندوه و غم بيکران خود را بمناسبت بزرگترين ضايعه وطني ما،مرگ نابهنگام و بسيار بي موقع عزيزترين رفيق همه ء ما محمودبريالي ابراز مي داريم .ما در حالي که عميقاً به تسليت نياز داريم،به شما رفقای عزيز که به مثابه رهروان راستين رفيق هميشه جاويدان محمودبريالي پرچم مبارزه وطنپرستانه را در قلب آسيا و در ميان مردم با شرف کشور با متانت و استواری برافراشته نگهداشته ايد از صميم قلب تسليت مي گوييم .

رفيق محمود بريالي تا آخرين دقايق زنده گي با تمام خرد و توان بخاطر عدالت و انسانيت مبارزه کرد.او يکي از برجسته ترين اساس گذاران نهضت دموکراسي و ترقي افغانستان بود که به اين وسيله نقش شايسته و تاريخي خويش را بخاطر تداوم مبارزه دادخواهانه و ترقي خواهانه مردم افغانستان ايفا نموده است.

ما در حالي اين آخرين خدمت شايسته و بايسته تاريخ اش مي ستائيم و در مرگ جانسوزش ماتم دار هستيم .

به روح  و روان پاک و شريفش تعهد مي سپاريم که راه برگزيدهء او را در صف پرتوان نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان بخاطر تحقق عدالت و انسانيت با تمام صداقت و قرباني ادامه مي دهيم .

بارديگر اين سوگ استخوان سوز مشترک ما را به همه رفقای عزيز،به خانواده شريف و داغدار رفيق بريالي بخصوص خانم عزيز و با نجابت شان جميله ناهيد تسليت عرض مي نماييم .

ياد و روان شاد رفيق محمودبريالي جاويدان باد .

 

 


December 14th, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها